Alla inlägg under mars 2007

Av Mamma Lex - 20 mars 2007 12:10

att det är Världsberättardagen idag?

Av Mamma Lex - 20 mars 2007 11:30

gratis entré, lokala berättare ´En öl och en skröna´Kom ner till Chaplins pub ikväll!Välkomna.

Av Mamma Lex - 20 mars 2007 09:18

är inspirationen, igårkväll när jag somnade hade jag en sån bra idé till blogginlägg men natten blev full med drömmar.Störda drömmar. Jag brukar antingen drömma mardröm eller trevlig dröm.Detta var ett snedvridet mellanting.I en dröm var jag snustorr i munnen, jag drack massor med vatten och läsk men inget hjälpte. Törsten var fruktansvärd! Det som var ännu värre var att jag visste att det var en dröm och var på gränsen att vakna hela tiden men jag kunde inte.När jag väl vaknade trodde jag att jag fortfarande sov...Usel natt.

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 20:19

Har Filifjonkan tagit paus hon oxå? Fast tydligen en längre sådan...Jag kommer att sakna hennes färgglada blogg och dagens pussel.Du får ursäkta Filifjonk men dagens pussel fortsätter jag att föra vidare så får du ta över när du kommer tillbaka.Ha det bra.

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 19:55

Efter en helg ensam med barnen var det en befrielse när mannen körde storebror till skolan och jag kunde cykla till jobbet och ta det lugnt.En hel helg med tjat och mat och förmaningar och skkkiiiitttväder did not make mammalex a happy camper!Älska att kunna gå till skola/jobb/bort från familjen ett tag...våga sticka, en liten stund iallafall..

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:30

lite sent påtänkt...

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:10

Kanske skulle Johan varit med på sossarnas kongress...

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:02

Bokus hade den, den kommer snart i posten!

Ovido - Quiz & Flashcards