Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 21:43

...nu må det ju vara så att jag är hyfsat ny på detta,men jag har en stilla undran ändå.I min tankevärld är bloggvärlden ganska oskyldig till sin natur.Kommentera gärna om ni anser att det är annorlunda.Men jag tycker ändå att de flesta bloggar är till för den enskilde, deras önskan om att bli lästa, kommenterade, få kontakt.Förstå mig rätt, på ett oskyldigt sätt.Men om vi nu ser på bloggvärlden med samma ögon som resten av den smutsade värld vi lever i så frågar jag mig när muren rämnar?Visserligen bloggar väl sällan barn...?Men bloggvärlden borde väl vid det här laget även kunna visa upp sina egna brottslingar?Var finns den första bloggande pedofilen?Fifflaren?Hustlern?Mördaren?Hur lång tid tar det innan bloggvärlden besudlas av den vanliga världen?Är vi redan där?Som ni kanske förstår så ska jag inte dricka så mycket mer vin nu, bara lite, bloggar mer imorron...Med kärlekFrån MammaLex

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 15:13

Städat färdigt. Nu kan modern träda in i kaoset utan att må dåligt...bara hon inte tittar för noga i hörnen.Men jag tycker att det finns viktigare saker här i livet än att ha ett kliniskt rent hem.Nu kommer de snart, ugnen väntar på bullar, kaffet ska sättas på (jag använder perkolator), fläskfilén som tipsades av Alma Mater-Marie ligger i kylen. Vinet likaså.Det bäddar för en trevlig kväll.Kram från MammaLex

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 11:53

Nu ska jag gå och handla,vin och ingredienser till recepttipset från Marie-tack.

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 11:35

Mycket produktiv man det här...

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 11:33

Mysig liten rulle från YouTube

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 11:07

Väntar på:Seriealbum från AlvglansPanduropaketPäronenSolenHelgenKr
amar, kyssar och smek...grrr

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 11:03

Ni har börjat att kommentera mina funderingar så smått.För detta tackar jag storligen!Mitt hjärta tar ett litet skutt varje gång det ligger en kommentar och väntar...

Av Mamma Lex - 9 mars 2007 10:08

C F H Titta genast på länken Therapeutic Pictionary nedan!

Ovido - Quiz & Flashcards