Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 22:42

Hopp om framtiden.Finaste...

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 21:15

Vad bjuda föräldarna på för god mat i helgen?Kan ni inte tipsa om era favvorecept!Kom igen.I daaare u!

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 21:13

Idag fick man titta på hela 11 minuter Medium innan reklam.Tack för kaffet.

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 20:53

Kan man få när man finner sig själv göra olika saker som man inte ens skulle tänka på ett par år/livstider tidigare.Storhandlasortera tvättputsa fönsterplantera om blommorstryka kläderja, ni fattar...För att inte tala om att titta på:

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 19:28

...har klarat mig från kräksjuka och influensa (ta i trä)men nu kommer munblåsorna istället.Det är precis som att kroppen inte har tid att bli sjuk när man har små barn.Jag har inte varit riktigt sjuk sedan jag blev mamma för snart 7 år sedan!Men blåsor i munnen (3 st hittills) har den tydligen tid med.Jag känner mig som storebrors monster!

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 17:42

Sonen säger ibland att en ny kille i klassen sparkar på honom. Flera gånger tydligen.När inte någon vuxen är i närheten passar han tydligen på och sparkar min kille. Jag tolererar INTE mobbing,har aldrig tolererat,kommer aldrig att göra det.Naturligtvis inte om det dessutom inbegriper min son.Har pratat med läraren,pratat med sonen.Vi får se.Blir det ingen ändring kommer jag snart hem till mobbaren och tar ett snack med honom oxå...Det är INTE ok.Aldrig.Sägifrånävensomvuxen,tro inteatt mobbarna mognar,deblirbaraäldre...

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 17:40

...men ibland hittar man dom även i verkliga livet.Helt vanliga människor som kämpar mot tillsynes oöverstigliga hinder.

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 14:54

Nu vet vi hur det gick till..Meatloaf till pappa, hehe

Ovido - Quiz & Flashcards