Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 21:01

Hann hem till Lost, men reklampaus efter 5 minuter...vi får väl se...Till helgen kommer mina föräldrar och hälsar på.Mysigt,laga mat, dricka vin, umgås.Ha ett vuxet förhållande med mamma och pappa är förvånansvärt trevligt!Samtidigt älskar jag dem mer.Jag har tur förstår jag.Det är inte alla förunnat att ha det så.Men det borde de.Ha det.

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 14:14

FikaPizzaÄggTidningMjölkMjölLivsgnista
nivetdendärsomkanvarapåsparlågasåhärårsnärsolenint
elysersådärmycketsommanskulleviljamankanundraomman
skullekunnafåljusterapipåplåsterhusetochfanvadsvår
tdetvarattskrivautanattanvändadendäringalångatange
ntenjaghoppasattdetintevarlikasvårtförerattläsaall
tdetta?FruktTuggummi

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 13:26

jag känner att jag börjar få Heroes-abstinens!

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 12:58

Nu har jag dragit lite kabel...Nä, inte på toaletten...Fixat ny taklampa till damerna i biblioteket.Vad duktig man kan vara!Ikväll ska man gå på stormötehar fungerat som valberedning...Barnvakt ordnat,nu ska man bara se till att man inte själv sugs in i styrelsearbetet...kan vara en risk som valberedare.Imorron är det väl internationella kvinnodagen...?

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 10:06

Varför är det fördröjning på webbradion?eller är det tvärtom?När man vill lyssna på samma kanal som kollegan intill blir det alltid eftersläpning.Högst irriterande.

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 09:51

Läst Silverfiskens dag(bok)Läst Pluras Svarta BloggKlickat för skogenGodkännt kommentar, tack...Tittat ut genom fönstret, det regnarMailat kollegorSkrivit blomlistaPratar med er...Faaan vad slappt, nu jobbar vi

Ovido - Quiz & Flashcards