Alla inlägg under mars 2007

Av Mamma Lex - 23 mars 2007 09:39

Äntligen lyser solen och det finns hopp om livet igen.Jag har köpt fröer, det blir förkultivering i köksfönstret av black russia-tomater och gräslök till att börja med.Mmmmmmm soooolen...

Av Mamma Lex - 23 mars 2007 09:36

Undrar hur Eldkvarns Blues för Bodil Malmsten låter?Fulla för kärlekens skull är mycket vacker...

Av Mamma Lex - 22 mars 2007 20:33

Idag har mannen och jag bröllopsdag.Nu sätter jag mig i soffan och ger honom hans present.Hej.

Av Mamma Lex - 22 mars 2007 20:26

Jag måste backa på ett påstående nedan.Alla modebloggar är ej av ondo.Se The Sartorialist-länken nedan!Här är en ny som verkar bra...

Av Mamma Lex - 22 mars 2007 13:58

Underbara boken har kommit och var precis så bra som jag hoppats.Men nu vill jag ha fortsättning.Vad ska hända med Izzy?Vad hände med Maggie?Hur blev det med Hopeys öga?Vill veta!

Av Mamma Lex - 22 mars 2007 11:47

Har hamnat i en svett-period.Hur jag än bär mig åt,byter tröjatvättar migsprayar migparfymerarså luktar jag svett!så här har det inte varit innanhar jag kommit i nån slags förklimakterie?eller postpubertal...snart erupterar väl finnar och målbrott igen!eller vallningar och humörförändringar...Pestellerkolera.
Skriv om ni har kanonbra tips på deo, parfym eller dylikt.Jag orkar inte kolla in fashionistabloggarna.

Av Mamma Lex - 22 mars 2007 10:23

varit många möten, mycket springvill va hemma med barnen! och mannen...vi har inte hunnit handla, fixa med det som ska fixas med...samtidigt läser man dagens bloggar och förvååånas över hur de orkar...Hur många bloggar som helst handlar om mode,hur man ska se ut osv...ALLA har hakat på trenden och ser ut som kloner...Sida efter sida som trånar efter den rätta väskan!rätta skorna...bästa klänningen...sminket...(lägg in kräkljud här)Hur orkar ni?Jag är full av beundran.

Av Mamma Lex - 21 mars 2007 12:23

Vad roligt att så många kommer och tittar hur jag har det på min blogg.Fast man är lat och inte skriver särskilt ofta just nu...Idag finns ingen tid,GuidningarFotosessionsKursMiddagMöte
n...Vi ses vid ett senare tillfälleMå väl alla

Ovido - Quiz & Flashcards