Alla inlägg under augusti 2007

Av Mamma Lex - 31 augusti 2007 17:47

Vill ni titta på mer Klee?

Garden

Av Mamma Lex - 31 augusti 2007 17:43

Känner inte för att göra nånting...

Totalt omotiverad,

behöver rödvin mot denna sinnesstämning.

Men det finns inget hemma.


En folköl finnes dock.


Inte riktigt samma sak.


Men imorgon!

God fiskrätt och vin hos mamsen och pappsen,

bli lite ompysslad kanske...?


Kanske kan man få en riktigt hård kram av mannen när han kommer hem?

Av Mamma Lex - 31 augusti 2007 10:13

Här en trevlig länk som jag inte tror att jag lagt upp tidigare.

Hör ni vems rösten är?

Av Mamma Lex - 31 augusti 2007 10:09

Mannen jobbar kväll även idag men slutar förhoppningsvis i tid att vara med och natta barnen. Annars träffar han ju knappt storebror en sådan här vecka.

Jag och storebror sticker till skolan vid 07.30, mannen och lillasyster stannar hemma tills han lämnar henne på dagis ett par timmar på eftermiddagen.

Denna kvällsveckan har han kommit hem vid midnatt, då sover ju barnen.


Men idag slutar jag tidigare så mannen och lillan ska hämta storebror på skolan och lillan går inte till dagis.


Vi ska laga fläskkotletter och potatis, titta på en film och packa.

Imorgon åker vi till mormor och morfar.

Av Mamma Lex - 31 augusti 2007 09:05

Har ni inte gjort det tycker jag att ni ska hälsa på hos Wilma och hennes mamma.

En skön tjej som visar att det är ok att få barn tidigt, livet tar inte slut bara för att man får barn.


Så det så.

Av Mamma Lex - 30 augusti 2007 14:27

Får börja fundera på att ta mig uppför backen till storebrors skola.

Handlat har jag gjort på lunchen så det blir raka vägen hem.

Fiskgratäng tänkte jag att vi skulle äta idag.

Kanske en fruktsallad till efterrätt.

Har införskaffat ett slanglås till storebrors nya, stora cykel.


Lite ordning på torpet har jag.

Av Mamma Lex - 29 augusti 2007 20:48

Nu får det räcka med konstlektioner för idag.

Ha det bra alla och vi höres imorron.

Av Mamma Lex - 29 augusti 2007 20:46

Kan inte hitta den på egna bloggen.

Här är Ingres Valpincon

Ovido - Quiz & Flashcards