Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 20:19

Har Filifjonkan tagit paus hon oxå? Fast tydligen en längre sådan...Jag kommer att sakna hennes färgglada blogg och dagens pussel.Du får ursäkta Filifjonk men dagens pussel fortsätter jag att föra vidare så får du ta över när du kommer tillbaka.Ha det bra.

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 19:55

Efter en helg ensam med barnen var det en befrielse när mannen körde storebror till skolan och jag kunde cykla till jobbet och ta det lugnt.En hel helg med tjat och mat och förmaningar och skkkiiiitttväder did not make mammalex a happy camper!Älska att kunna gå till skola/jobb/bort från familjen ett tag...våga sticka, en liten stund iallafall..

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:30

lite sent påtänkt...

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:10

Kanske skulle Johan varit med på sossarnas kongress...

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:02

Bokus hade den, den kommer snart i posten!

Av Mamma Lex - 19 mars 2007 15:01

Tog mig en paus, utan att fundera på det faktiskt.Kopplade bort bloggen totalt!Vad skönt...men nu skäms jag lite för att ha lämnat bloggen i sticket! Stackars bloggeliten...nu är mamma här igen!

Ovido - Quiz & Flashcards