Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 21:39

Nya presentationsbilden är jag och Lille Storebror.Inte ofta man passar på att sova tillsammans med bebben......jag säger bara - passa på!

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 19:53

Titta gärna på en väldigt fin sida...

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 18:53

..jag ska försöka komma ihåg att spela in Prison break.

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 18:42

Storebror har kommit in i 6-åringsträsket.Från att ha varit en go´och glá-kexchokladkille med lagom bus i har han nu trätt in i "pre-tonårsträsket".På kant med tillvaron och familjen i synnerhet.Lillasyster är väl tolerabel...knappt, och röstläget ganska högt titt som tätt.Idag vid ett (crescendo)-bråk gick jag in och stängde av filmen.Lugnade ner bråket och lillasyster som fått sig en känga.Sedan frågade jag killen vad som var det värsta just nu,vad är det som är hemskt med att vara du, just nu?Han tittade på mig med tårfyllda ögon och sa:- Att du och pappa alltid bestämmer! Whaaaaaaaaaa!Ja, vad säger man?Jag tänker inte ljuga, talade om för honom efter puss och kram att han snällt får vänja sig och bita ihop.Vi kommer att fortsätta bestämma ett bra tag till......tro mig, jag är bra mycket mer envis än ungarna.De kommer inte att få det lätt...stackarna!

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 15:12

Fantastiska tjejer!Jag blir så glad!Knitta Please!

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 14:12

blev det felix´s tacopaj med körsbärstomater till.Helt ok.Fruktjuice med morot i till...Till fikat blir det glass.

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 12:10

Svårt att sluta i tid...Man har förstått att di gillar att supa i Nårrland å...

Av Mamma Lex - 5 mars 2007 11:59

Kolla in den här lilla filmen.

Ovido - Quiz & Flashcards