Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 19:26

men stoppar man ner sig i badet (utan ungar)med en bok och lite godisar, helst chokladmår man lite bättre efteråt.Pyssla om er lite tjejer och killar,vardagslyxen som bad, fika, bokstund mm är grymt underskattat!Sätt igång.

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 19:24

Huvudvärken lurar...samtidigt magen, ryggen, kroppen...GRATTIS!Lingonveckan här igen.

Urk

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 14:27

Alla ansökningar står mig upp ihalsen.Nu går jag hem.

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 14:13

En gammal, gammal favorit...

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 10:56

nu har jag skickat iväg den sista ansökningen om bidrag på ett tag. Inga fler deadlines iallafall!Huvudvärk bort!

Av Mamma Lex - 26 mars 2007 10:15

Börjar bra.Fint väder och friska barn.Reklambyrån skickat fel flaggor. Det är svårt att läsa innantill, jag vet men försök...Beställt tyg till sommarutställningen.Jag vill klä in hela rummet i engelskt rött och hänga alla stora svart-vita fotografier i linor från taket...Kan bli skitsnyggt!Kan oxå bli hysteriskt, vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards