Alla inlägg under mars 2007

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 17:42

Sonen säger ibland att en ny kille i klassen sparkar på honom. Flera gånger tydligen.När inte någon vuxen är i närheten passar han tydligen på och sparkar min kille. Jag tolererar INTE mobbing,har aldrig tolererat,kommer aldrig att göra det.Naturligtvis inte om det dessutom inbegriper min son.Har pratat med läraren,pratat med sonen.Vi får se.Blir det ingen ändring kommer jag snart hem till mobbaren och tar ett snack med honom oxå...Det är INTE ok.Aldrig.Sägifrånävensomvuxen,tro inteatt mobbarna mognar,deblirbaraäldre...

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 17:40

...men ibland hittar man dom även i verkliga livet.Helt vanliga människor som kämpar mot tillsynes oöverstigliga hinder.

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 14:54

Nu vet vi hur det gick till..Meatloaf till pappa, hehe

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 14:01

Sigge hälsar...

Av Mamma Lex - 8 mars 2007 09:21

Morgonen kan knappast börja bättre än så här...

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 21:01

Hann hem till Lost, men reklampaus efter 5 minuter...vi får väl se...Till helgen kommer mina föräldrar och hälsar på.Mysigt,laga mat, dricka vin, umgås.Ha ett vuxet förhållande med mamma och pappa är förvånansvärt trevligt!Samtidigt älskar jag dem mer.Jag har tur förstår jag.Det är inte alla förunnat att ha det så.Men det borde de.Ha det.

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 14:14

FikaPizzaÄggTidningMjölkMjölLivsgnista
nivetdendärsomkanvarapåsparlågasåhärårsnärsolenint
elysersådärmycketsommanskulleviljamankanundraomman
skullekunnafåljusterapipåplåsterhusetochfanvadsvår
tdetvarattskrivautanattanvändadendäringalångatange
ntenjaghoppasattdetintevarlikasvårtförerattläsaall
tdetta?FruktTuggummi

Av Mamma Lex - 7 mars 2007 13:26

jag känner att jag börjar få Heroes-abstinens!

Ovido - Quiz & Flashcards