Alla inlägg under juni 2007

Av Mamma Lex - 5 juni 2007 12:45

Det småstormar på jobbet.

Många viljor och mycket dubbla budskap,

folk som äter medicin och man vet inte riktigt hur de mår egentligen.


Skitjobbigt.

Skönt med ett par dagars ledigt.


Faktiskt

Av Mamma Lex - 4 juni 2007 23:30

Fast jag hoppas att mitt resesällskap inte är fullt så här snurriga när vi ska ge oss ut i stora världen...

visst ser de härligt vimsiga ut!

Fast storebror försöker ju faktiskt hålla reda på syrran,

Men hon går ju sin egen väg som vanligt.


Det ska nog gå bra det här.

Just det, hitåt var det!

Av Mamma Lex - 4 juni 2007 23:02

Fler lediga dagar, stackars mig.

Packar ihop familjen och åker ner till Sweden Rock.

Medans männen går och utstöter förunderliga ljud med diverse burkar med alkoholhaltiga drycker i ska jag och kompis mysa med knoddarna i en lånad stuga en dryg kilometer från hela härligheten.


Hoppas på sol, vind, grillat och kylt vin.

(Inte kylt, grillat vin alltså...)


Ska bli riktigt skönt att bara komma bort lite, göra nåt annat en liten stund.

Vi kanske ses.


Norje nästa

Av Mamma Lex - 4 juni 2007 22:55

Om jag var ni skulle jag gå in och titta på den här väldigt trevliga sidan.

Av Mamma Lex - 4 juni 2007 15:43

Nä, nu ger jag upp.

Bilderna vill inte, bara massa error meddelanden.


Skit och H-vete, vi ses imorron...

Av Mamma Lex - 4 juni 2007 10:51

Jag fattar inte riktigt hur man går tillväga för att snyggt lägga tex YouTube-rutan direkt i bloggen, slippa klicka sig vidare...

Går det i blogga gratis?


Ska jag kanske skicka detta lilla brev till supporten istället?


Pratar jag för mig själv nu igen?


Ja, det gjorde jag visst...


F-n

Av Mamma Lex - 1 juni 2007 21:18

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och mysa med mannen.


Men först, natta pojken.


Ha en fortsatt skön fredag och var rädda om varandra.



Ovido - Quiz & Flashcards