Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 22:38

Hittade denna underbara sida.

Vicket jobb!

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 22:14

Lagom är bäst...sista för idag

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 22:09

Pixar är för roliga

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 21:51

Ja, nu fortsätter vi försöka fixa och trixa med bloggeliten,

det kan se lite konstigt ut...



Nä, det funkade inte.

Titta på den här gamla favoriten istället

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 15:12

Ja, nu känner iallafall jag mig som häxan västan i Trollkarlen från Oz.


Fast släng gärna en spann vatten på mig.

(nej maken, det var INTE en order till dig!)

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 12:43

I sommar arbetar vi bara mån-tors.

Detta eftersom vissa av arbetsstyrkan håller museiedelen öppet på helgerna.

Ganska skönt som ni förstår, att ha kort vecka.


Nu blir det lite lunch.

Baguette med skagenröra och juice.


Hej!

Av Mamma Lex - 11 juni 2007 10:27

Lillan har sovit hela långa natten.

Utan nappen.

Men hon grät länge, länge igår.

Somnade till, snyftade lite, vaknade och grät: "Jag vill ha min napp!"

-"Jag vill inte bli stor! Jag vill va litennnnnnnnnn!!!!"


Jösses...

Men det som inte dödar...

Lilla gumman,

vi får väl se hur det låter ikväll.


Kärlek och styrka.

Ovido - Quiz & Flashcards