Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Mamma Lex - 21 juni 2007 22:10

Vi är många som har kommenterat hans ombyte.

Jag låter hans "gamla" länk ligga kvar ett tag till men jag kommer inte att lägga upp länk till den nya metro-bloggen, för den är ful.

Dessutom är han mest full och i Cannes nuförtia.

Vi får väl se...

Han kommer nog krypande tillbaka,

hoppas vi.

Av Mamma Lex - 21 juni 2007 22:07

Men fan va bra hon är!


Lyssna på texterna, micket, micket bra...

MammaLex blir glad.

Av Mamma Lex - 21 juni 2007 22:03

Måste bara föra det vidare.

Har sniffat på Hello Saferide men nu med Säkert har hon verkligen hittat hem den där Annika.

Skönt med lite goa, duktiga och starka tjejer i tha business.



Av Mamma Lex - 21 juni 2007 14:39

Lilla gumman mår bättre nu men på morgnarna är hon ledsen och vill inte att jag ska gå iväg.

Man hör hennes gråt hela vägen ner...

...usch!

Jag vill ha semester nu!


Men vänta...

...Glad Midsommar på er.


Ta det lugnt med sillarna.

Och understå er inte att köra med sprit i kroppen!

Då blir det pisk på bara stjärten, med nässlor!

Av Mamma Lex - 21 juni 2007 14:37

Idag har jag rusat runt och bytt glödlampor överallt.

Upp på stege, ner för stege.

Bra motion, nu vill jag bara hem och duscha...

Ovido - Quiz & Flashcards