Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Mamma Lex - 5 juni 2007 21:38

En av mina länkar går till CFH.

I mina ögon ett geni ibland...

...mycket duktig

CFH

Av Mamma Lex - 5 juni 2007 21:17

På tal om Tv-serier, var det nån annan än jag som fastnade i den helt ooootroliga serien våra bästa år för ett par år sedan?

Jag har aldrig följt såpoperor och kommer förmodligen inte att göra det på riktigt men ett tag där...


...Den kvinnliga doktorn var besatt!

Av en demon!

På riktigt!...nåja, i serien...


Hon flög omkring en meter ovanför marken/golvet

hade gula ögon och lät som Linda Blair i Exorsisten.


Helt underbart galet, jag kunde inte slita mig.

Man undrar hur de tänkte, manusförfattarna.

Var verkligen tittarsiffrorna så låga?


Men TV-historia blev det iallafall.


Klockrent

Av Mamma Lex - 5 juni 2007 21:02

Så var de desperata hemmafruarna lite intressanta igen...


Desperata?

Av Mamma Lex - 5 juni 2007 12:45

Det småstormar på jobbet.

Många viljor och mycket dubbla budskap,

folk som äter medicin och man vet inte riktigt hur de mår egentligen.


Skitjobbigt.

Skönt med ett par dagars ledigt.


Faktiskt

Ovido - Quiz & Flashcards