Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Mamma Lex - 28 juni 2007 20:04

Nu har semestern officiellt inletts!

Ikväll blir det kycklinglår och grogg,

jävlar-anamma.


Skål!


nu: Landgång.

Av Mamma Lex - 28 juni 2007 11:42

Nä, nu går jag hem.

Köper en fin ram till gåvobrevet, bregott, vatten och ostbollar.


Sen.

Soffan.

Sängen

eller...


Ha det bra.

Håll er friska.

Av Mamma Lex - 28 juni 2007 10:19

Såg nyss att jag har över 100 besökare nu på morronen!

Är ni galna?

Har ni inget bättre att göra?

Vilka är ni?

Skriv nåt på kommentarer för H-vete!


(över 200 besökare i tisdags...)


Missförstå mig rätt, det är roligt att få besök.

Men tala gärna om vad ni tycker.


Ha det!

Av Mamma Lex - 28 juni 2007 10:16

Ja, nu sitter man på jobbet och pysslar.

Detta blir ju sista dagen innan min semester så det känns onekligen lite konstigt.

Men riktigt piggelin är jag nog inte.

Stod nyss på en stege och skulle byta en glödlampa när hela världen började gunga.

Jag trodde jag skulle svimma.


Det gjorde jag inte,

men snurrig är jag fortfarande.


Jag kommer snart hem älsklingarna.

Det blir ingen lång dag idag...

Ovido - Quiz & Flashcards