Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Mamma Lex - 1 juni 2007 21:18

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och mysa med mannen.


Men först, natta pojken.


Ha en fortsatt skön fredag och var rädda om varandra.



Av Mamma Lex - 1 juni 2007 20:37

igen. Storebror hemma igen från farmor och farfar.

Mannen hemma från fredagspuben.

Lillan somnade i soffan som vanligt...

Här sitter jag med ett glas rött som maken köpt till mig från kontinenten...

(de har varit i Danmark med hans jobb...)


spelar lite sims, försöker landa hemma igen.

Mannen ska jobba lite i helgen men vi ska nog hinna köpa present till en av barnens kusiner som ska konfirmeras på söndag.


Köpt nya klänningar till lillan, visar bilder sedan...

Hittade en snygg retroklänning på Myrorna som jag tänkte ha på min svägerskas 50-årskalas.


Skål!

Av Mamma Lex - 1 juni 2007 13:17

Nu har jag och lilltjejen kommit hem från vår dagis/mormor-morfar resa.

Vi var med och firade Halmstad som fyller 700!! år...


Härlig stämning i stán, hästar, finklädda människor och mat, vin och öl överallt.


Lillan skapar

Ovido - Quiz & Flashcards