Alla inlägg under april 2007

Av Mamma Lex - 23 april 2007 15:39

Skulle gå och köpa sushi till lunch och kom därifrån inte enbart med fiskbitar utan även nya stövlar!

Har kostat 399.50 - blev nu mina för endast 90 riksdaler!


Ibland har man tur...

Ont

Av Mamma Lex - 23 april 2007 11:48

Idag är ryggen inte på sitt bästa humör.

Ungefär så här...

Av Mamma Lex - 23 april 2007 11:06

Här har tjejerna på jobbet hittat gamla rim...som egentligen är en annons!

Se och lär alla AD:s och div. annat löst reklamfolk!

Av Mamma Lex - 23 april 2007 09:13

Ja här sitter man på jobbet och fryser.

Det blir ju såhär i gamla kulturhus, tur att värmefläkten surrar runt fotknölarna...


Mina glasögon påstås bli färdiga ida, ska bli spännande.

Just den optikern har ett rykte om sig att vara slarvig (personalen iallafall)

Av Mamma Lex - 22 april 2007 20:08

Idag har jag vatt iväg sedan tidig morron.

Pyssel och kursdag på hembygdsförening.

På dagordningen: lära oss trådtjack eller luffarslöjd av härligt knasig finsk dam!

Mina stackars händer! Det gjorde ont i handen men gott i själen.

Här nedan ser ni några av resultaten.


(Blomman ska bli en brosch men blev liiite tilltufsad i väskan...)


Beställningar någon?

Av Mamma Lex - 21 april 2007 20:56

Nice ensamkväll.

Lilltjejen somnade på soffan (så går det om man vatt vaken sen innan 6)

Mannen är på killparty och storebror ska gå och lägga sig.....NU!

Av Mamma Lex - 21 april 2007 20:26

Hittade nyss lapp i jeansen att jag skulle vatt hos min frissa i tisdags...


Ger en helt ny bild av tankspridd eller...?


Visserligen va jag hemma med dottern som va lite krasslig men ändå!


Jag skäms som en hund, förlåt E!

Ovido - Quiz & Flashcards