Alla inlägg under april 2007

Av Mamma Lex - 24 april 2007 14:43

Kafferepet är överståndet och damerna har mycket nöjda och belåtna gått hem för att se om de inte har fler saker i sina gömmor de kan donera.


Det har nästan blivit en tävling.

Jag ger mer än dig kära du...


Kom bara kom.

Av Mamma Lex - 24 april 2007 12:27

Om jag inte får ut min semester i pengar går jag på ledighet redan den 8 maj...


Vi får hoppas att det blir varmt tidigt.


(suck)

Av Mamma Lex - 24 april 2007 09:08

Kolla in Banksys sida


Av Mamma Lex - 24 april 2007 09:03

att förbereda för dambesöket.

Gåvobrev ska skrivas och stolar ska dammas av.

Själv så lämnade jag kjolen hemma,

det är inte riktigt jag...

  • Nya stövlarna
  • Blåjeans
  • tunika
  • Svart polo
  • scarves
  • nya brillorna

Jag ser ut som en tvättäkta wannabe-kulturkärring!

He he...


Av Mamma Lex - 23 april 2007 22:25

Ja, mina nya bågar.

Tiger.


Grrr...

Av Mamma Lex - 23 april 2007 22:13

Har precis läst ut ytterligare en bok.

Har snart ingenting att läsa, igen.

Lämna gärna kommentarer om era verkliga Favorit-böcker,

så att man kan få lite extra tips!


Tack på förhand.

Säger MammaLex.

Av Mamma Lex - 23 april 2007 22:06

Imorgon får MammaLex besök på arbetet.

Små söta tanter som har donerat gamla fina föremål får komma och titta på sina familjeklenoder och yvas lite.

Det ska bjudas på fin-fika i Salongen med pyttekoppar och lillfingrar i givakt.


Jag tror att det kan vara läge att ta på en snygg kjol...

...och kanske de nya stövlarna?

Av Mamma Lex - 23 april 2007 18:42

Har precis lämnat ut adressen till bloggen till min pappa.

Undrar om det var så klokt egentligen?...

Nåja, så mycket hemska saker har man kanske inte skrivit ur sig....eller?


Nej,

vägra sanera bloggen!

Take it, or leave it.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards