Alla inlägg den 3 november 2007

Av Mamma Lex - 3 november 2007 22:36

Känns som man precis har kommit ovan ytan igen.

Lillan blev dålig igen och precis innan har jag själv åkt på influensan.

Den ställde till det ordentligt och gjorde att en fissur som jag har dragits med sedan -99 sprack upp igen, med det resultatet att jag har legat på sidan och gått på värktabletter sedan i onsdags.


Idag vid lunch kändes det ganska hopplöst.

Fortfarande ont som f-n när man står, går, sitter...

Ungarna fick kall middag idag eftersom utsikten att ens stå en liten stund vid spisen gav mig kalla kårar.

När ungarna satt sig vid bordet tog jag två tabletter och lade mig ner.

Värken fortsatte, men när jag sedan reste mig en halvtimme senare - var den som bortblåst!

Vad skönt det är när man plötsligt upptäcker att smärtan som funnits där 24-7 är helt väck!


Så nu sitter man här vid datorn igen - och är mycket, mycket tacksam för de små fördelarna här i livet.

Som att kunna sitta utan smärta.

Tack.

Ovido - Quiz & Flashcards